Sunday, December 7, 2008

Amazing Honey



A very special product composes of 9 natural essential:-
  1. Pure Honey, Raisins, Fig, Red Dates, Nigella Sativa, Olive, Angelica, Codonopsis pilosula, Smilax Myositifloraand other selected herbs from traditional medication recipe with ability to build up body immunization and to reform intestine / colon.

AMAZING dikomposisi dengan 9 sumber semulajadi yang berkhasiat:-

• Madu Asli• Dong Quai• Dang Shen• Kurma Merah• Minyak Habatusuda• Buah Tin• Ubi Jaga• Kismis• Buah Zaitun

Madu Asli

• Madu kaya dengan zat galian penting seperti kalsium,Posforus, Sulfur, Karbon, Zat Besi, Natrium, Kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Maganese dan Silikon serta Kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu Sangat Mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan. Sangat baik untuk buah pinggang, membantu melegakan pembuangan air besar dan menenangkan fikiran.

Cendikiawan Islam, Afzalur Rahman pernah meriwayatkan madu mampu menyembuhkan pelbagai penyakit jantung dan selsema.

• Daripada kajian Ahli kaji bakteria dari kolej pertanian Fort Collins, Colorado, didapati bakteria tidak dapat hidup di dalam madu menyebabkan diantaranya kuman demam kepialu dati dalam tempoh 48 jam dan kuman cirit birit mati dalam masa 10 jam.

• Madu sangat mudah dan cepat diassimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yng diperlukan oleh badan. Sangat baik untuk buah pinggang, membantu melegakan pembuangan air besar dan menenangkan fikiran.


Habbatussauda

"Tetaplah kamu dengan Al Habbah Assauda kerana di dalamnya terdapat ubat bagi segala penyakit kecuali As Sam (MAUT)" (hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

Daripada kajian didapati tidak kurang daripada 50 jenis penyakit boleh diubati dengan Habbataussauda' dan tidak kurang daripada 25 jenis penyakit yang boleh disingkirkan memlalui pembuangan air besar, air kecil, ruam, peluh, kahak dan tahi mata.

Habbatussauda terbukti sangat baik untuk merawat lelah/asma, membuang angin, membina sistem imuniti badan serta agen antibodi semulajadi yang sangat baik.


Buah Tin

Buah Tin sebagaimana yang disebut di dalam Al Quran amat baik bagi membina dan menguatkan buah pinggang. Juga meningkatkan tenaga. Sangat baik diamalkan oleh penghidap luekimia.

Ubi Jaga

Herba warisan turun temurun yang sangat baik untuk melancarkan darah dan meningkatkan tenaga batin.

Kismis

Menjana kecerdasan minda dan meningkatkan tenaga. Baik untuk mereka yang kuat menghafal pelajaran.

Ekstrak buah Zaitun

Buah Zaitun, satu lagi nama tumbuhan yang disebut khusus di dalam Al Quran. Kebaikkan ekstrak buah Zaitun, ia dapat membantu penghadaman dan meningkatkan metabolisma badan serta mampu menstabilkan hati.

CARA PENGGUNAANNYA:-

~ Bancuhkan 1 sudu Amazing Honey dengan 1 cawan OXY-PI water (seelok-eloknya). Diminum setiap pagi dan malam


WM: RM45.00 EM: 49.50 BRU: $25.50 S'PORE: $24.50




2 comments:

gee said...

Here i attached a few comments from web www.mybizdcl.com (one of DCL's web. Its proven n for your information:-

Testimonial Amazing Honey

Testimonial 1

Saya dan anak perempuan saya yang berumur 11 tahun mencuba Amazing. Setalah 2 hari meminumnya megikut
peraturan, saya dan anak saya mula merasakan perubahan. Anak saya asyik ke bilik air dan muntah sehari 2-3x. Selalunya dia akan muntah bila dia demam dan sakit tonsil. Tapi kali ini tak demam, tapi asyik muntah dan katanya dia muntahkan kahak.
Begitu juga dengan saya. Setiap kali ke bilik air untuk mandi, wuduk atau buang air, pasti akan batuk yang macam orang sakit TB pulak. Bila batuk, akan keluarkan kahak yg agak banyak dan tidak tahu datangnya dari mana. Maksud saya, saya tidak batuk atau selsema untuk tempoh yang lama. Tetapi kali ini, agak lain pula. Hampir seminggu kami berkedaan begitu, sehingga serak suara saya.
Baru saya teringat 3 tahun lepas, sepanjang tempoh mengandung anak yg bongsu, saya mengidap asma dengan
agak begitu serius sehingga terpaksa menggunakan 'inhealer'. Saya pasti, segala lendir di dalam paru-paru itulah yang dikeluarkan sebagai kahak. Saya minum air yg banyak. Sekarang, anak-anak saya tidak lagi mengidap tonsil yang selalu menyerang hampir 2-3 bulan sekali dan akan menyebabkan mereka selalu demam.

Testimonial 2

Anak buah suami saya yang baru berumur 5 tahun, selalu batuk-batuk seakan mahu mendapat lelah disebabkan pemakanan yang tidak dikawal seperti selalu minum air sejuk dan ais. Selalu juga suka makan makanan yang dibeli dari luar yg mungkin banyak minyak dsb.
Pada suatu malam (Mei 2005), anak buah saya batuk berterusan tanpa henti sehingga nampak begitu melelahkan. Lalu ayahnya menelefon suami dan meminta dihantarkan PI POWER WONDER WATER dan yang lain-lain yang dapat mengurangkan batuknya. Lalu saya bekalkan PI POWER, AMAZING dan NIG'ELLA. Alhamdulillah...pada malam itu, dia dapat tidur dgn agak nyenyak dan hanya terbatuk-batuk kecil. Ibu mereka memberi berterusan AMAZING kepada ketiga-tiga anak mereka kerana khasiat dan kebaikan AMAZING.

** AMAZING mampu mengatasi masalah resdung.

Anonymous said...

i want to try it.....how to get this product?